Mirvee
Biz toplu almaşık işte canım sordular iki taksit şeklinde de alabilirsiniz dediler doğum öncesi iki ayı aldık doğum sonrasını da işe başladığınız tarihte işyerinin onayıyla iki aylık şeklinde alırsınız dedi. Gerçekten işyerinin onayıyla mı aldınız alanlar onu merak ediyorum