Kbraogzzz Geçmiş olsun, bende teşhis 23. haftada konuldu, şu an 30 haftalığım zar zor bu haftalara gelebildim. Defalarca hastaneye yattım 34. haftaya gelmeyi bekliyoruz çok erken doğacak bebeğim malesef. Bunların üstüne plasentada ödem ve suyum sınırda çıktı. Her hafta hem perinatolog hem kadın doğuma gidiyorum. Kontrollerinizi aksatmayın sakin kalmaya tansiyonunu yükseltmemeye çalışın.