TurkanAri Gunaydin kizlar🌸 yardiiiim lutfen..)kizlar 5ay oldu sezeryanla dogum yatdim.Ve qaliba yine hamileyim nasil olucak riskleri nelerdir
Bttll TurkanAri bende kızım 9 aylıkken hamıle kaldım canım şuan 31 haftalık hamileyim 😊 sadece bende ara ara dikiş yerinde ağrı oluyor oda normal dedı doktor karnım büyüdüğü içinmiş başkada Bı sıkıntım yok şuan için inşallah sende de olmaz
evetbenavukatiyim Ben 6 ay diye biliyorum süresini. Vücudun tekrar kendini yenileyip rahmin hazır olması için , elbet bu ufak riskler taşıdığı anlamına geledebilir , gelmeyedebilir. Allahın işi belli olmaz siz bir doktora danışın bence . Hayırlı olsun bu arada ✨✨
TurkanAri Bttll Hay Masallah Allahim sag salim kucaginiza almayi nasip etsin🌸Tesekkur ederim bakalim adetimden 3gun gecti daha.Gunu gunune oluyorum ama
Sym20 Benimde ayni durum kizim 12 aylik ve 8 haftalik gebeyim dun ikiz olduklarini ogrendim Rabbim yardimcimiz olur insallah benimde bildigim aslinda en sagliklisi 2 yil ara ama oluncada yapicak bisey yok saglik olsun varsada Rabbim saglicakla kucagina almayi nasip etsin