Yagmur00 Maviboncuk-06 doktorun soyle medı mı bana gece 12 den sonra bisey yeme dedı sabah ta su vb seyleri ıcme dedı yanı ac gitmen gerek
Lilyy Maviboncuk-06 aç gitmen lazım yersen yüksek çıkar bida uğraşırsın şeker testi kolay Bi test değil hafife alma derim her saat başı senden kan alacak 2 3 kere damar yolu açıp başına bela olur ben akşam 7den sonra yemedim yinede sınırda ckmştı yani
Maviboncuk-06 Gamzeee__ teşekkür ederim..ay randevum 10:30 simdi uyandim çok acıktım azıcık yesem acıkırım aslında saat 10:30 a 😀
Gamzeee__ Maviboncuk-06 rica ederim yeme degerlerin normalsede yersen yuksek vs cikar al basina bela tedavi görmen gerekir az daha sabret
Berrycherry Test öncesi 12 saat bişey yememeniz gerekiyor, sabahı bırakın dün geceden bırakmalıydınız. Bunun bilgisini verin belki başka gün yaparlar
Maviboncuk-06 Gamzeee__ hallettim canım şimdi sonucu alacagim çok kötü oldum ya saat başına kan aldılar dun de aksam 6 da yemiştim en son hastanede kustum şekerli suyu içtikten sonra inşallah bir sorun cikmaz
Deletedmom54555 Maviboncuk-06 aç gidiyoruz ya ilk teste bir saat sonra yine kan alıyorlarmış, sonra yine falan hep aç mı duruyoruz bunlar olurken ?
31hulya31 Maviboncuk-06 aç karnına olmanız ve gece 12 den sonra birsey yemeyip içmemeniz lazım su bile
Maviboncuk-06 Deletedmom54555 evet ya hepsinde aç ben bide dün akşam 6 da yedim midem bualndi.kustm hastanede ama normal çıktı