Merhaba kızlar 🌺 kamu kuruluşlarında çalışan hamile çalışanların gebeliğinin 24. Ve 32. Haftası arası idari izinli sayıldıklarını duydum. Araştırdım covid 19 tedbirleri kapsamında cumhurbaşkanlığı genelgesinde yayımlanmış. Bu hak hala geçerli mi acaba ? Veya bu hakkı kullananlar var mı aramızda ? Bu konuda bilgisi olan paylaşabilir mi ?