HilalYlmz genelde son haftalarda yapıldığı için öyle bir izlenim oluşuyor bence çünkü 36 da yapıldı bana daha sonrasında da açıklık muayenesi oldum nereden baksanız 3 günde bir ne sancı yaşadım ne suyum geldi. 38+2 de doğum yaptım🤷♀️Belki kişiden kişiye değişiyor olabilir ama burada çok okuyoruz haftalarca muayene olup bir türlü doğumu başlamayan ilerlemeyen arkadaşları. Çok muallak bi konu valla 🤣🤣🙈