Günaydınlar, 32 de bana da dedi ve tabi ki çok endişe ettim, protein ağırlıklı beslendim, hemen her gün havuç suyu içtim armut yedim, bol su tükettim, 1 hafta sonra gittiğimde ise çok şükür beklediğimizden daha da arttı suyu, tedbir bizden takdir Allah’tan, sesaryan öyle çok da zor değil korkma, benimde zorunlu sezaryan olacak şu an 34 deyim perşembe kontorl var duruma göre beni de erken alabileceğini söyledi. Sağlıkla kavuşalım yavrularımıza 🤗