Ben 32+5 haftalık gebeyim korona oldum yüksek enfeksiyondan hastanede 10 gün yattım 1 hafta oldu taburcu olalı eve geldiğimden beri hep kasılma sertlesme oluyo karnimda vajinaya baskı oluyor sürekli ayakta gezemiyorum acile gittim erken doğum riski olabilir diye 2 gün ciğer gelistirici iğne oldum birkaç ilaç verdi onları kullanıyorum acaba bu iğne ne kadar etki eder erken doğum olsa brbk kuvezde kalır mı tüp bebekle hamile kaldım bu baskı erken doğum belirtis mi aşırı baskı oluyo aşağıya ağrı pek yok baskı var ?