9 aylık serüvenin sonuna geldikk bugün saat 11de yatışım yapilcak 2. Sezeryanim olucak ve ben gece boyunca hiç uyuyamadım😁 Çok heyecanlıyım bi tarafım korkuyor bi tarafım endişeli karmaşık duygular içindeyim 😥 Hepinizden dua bekliyorum sağlıkla oğluma kavuşayım inşallah. 💙