S3yma Merhaba, su an 7+4 haftalik gebeyim, ve surekli karin agrisi oluyor, sizlerdede oldumu ? Ve bu nezaman gecer
Nureylaa S3yma oldu bende de rahim büyüyor bebiş yerleşiyor ☺ çok şiddetliyse doktora gidin tabi ama ilk haftalarda oluyor sonrasında ara sıra oldu benim şimdi de ara sıra oluyor gidiyor
sarebebeginannesi S3yma tabikide her kadinin vücudu cok farkli ama benim doktorum bana cok normal oldugunu söyledi. Rahim büyümesi.. vücudun hamilelige alismasi falan filan diye anlatti 😅 ani hareketlerden kacinmali oturup kalkarkwn yatarken dönerken artik yavas yapmalisin bunlari ☺️
S3yma Nureylaa evet boyle geliyor bir kac saniye sonra geri gidiyor, ama bu agri ben mahf ediyor. Doktorlar gayet normal diyor ama cok aciyor ya 😩
S3yma sarebebeginannesi evet benim doktorumda normal dedi agri kesici ic dedi, ama fayfa etmiyor, hep boyle dizlerimn ustune oturup karnima cokturyorum agri gitsin diyee :()
Nureylaa S3yma geçecek ama ara sıra yine gelir muhtemelen stres yapma ağrıdığı zaman uzan soluna geçiyor ☺
sarebebeginannesi S3yma bol magnezyum icerikli seyler tüket canim maden suyu koyu yesil renkli sebzeler. Allah yardimcin olsun ☺️