Aytflz yok asla kötü niyetli bir yorum yazmadım. Anne adayimizi suclamadim. Çevreyi suçladim ataerkil bı topluma sahibiz malesef. O nedenle genelde erkek isteniliyor dedim. Kesinikle sağlıkli ve hayırlı evlat istemek lazım dedim.
Allah nasip ediyor bir evlat veriyor bizde bunun ayrımını yapıyoruz ne kadar doğru ? Dediğim gibi çevreyi suçladim ben