Cigdem91 Yaseminelifali kanser tedavisi için teyzem gitmişti memnundu bayağ hastaneden pahalı diye biliyorum ama
Eminea Yaseminelifali calistim orda pahali biraz ama hizmet cok iyi dogum kismi yenidogan unitesi hemsireleri falan cok iyi tercih edebilirsiniz suda dogumda var
Yaseminelifali Eminea orda çalıştığınız için mutlaka denk gelmişsinizdir sezeryandan sonra memnunmuydu kişiler azda olsa belli eder kendini tek doktor olması düşündürüyor beni
Eminea Yaseminelifali genelde doktor disardan geliyo mesela cihangir cakici var o hastalarinin dogumlarini orda gelip yaptırıyo hastahanenin kendi doktoru icin bisey diyemicem bilmiyorum çünkü