Herkese iyi geceler. Uyanık olanınız var mı bilmiyorum ama sormak istedim yine de. Ben 2 3 saat önce süt içip uyuyayım dedim. Küçük kutu sütten vardı pipetini taktım gayet güzel içtim içtim. Sonuna geldiğimde eşime sen de içecek misin son yudumu dedim. O eline alır almaz son kullanma tarihinin temmuz olduğunu gördü ama olan olmuştu artık içtim ben. Kutuyu da çöpe atmadan lavaboya sıkayım dedim çöpe akmasın diye. Lavaboya sıktığımda baya baya aşırı kesikti süt resmen lor peyniri olmuş yani. Bilemedik doktora hemen gitsek mi o kadar sütten yani yaklaşık bir bardak sütten bir şey olur mu olmaz mı. Uyuyamıyorum da psikolojik belki karnım ağrıyor ishal gibi. Anlamadım sizce gitmeli miyim acile. Bu arada 29+4 haftalık hamileyim