kizannesi_1004 Kızlaaar23+3teyim özellikle geceleri bir sebepten uyanmayivereyim ya öyle açlık hissi bastırıyorki sizde de oldu mu bu haftalarda
BusraUras kizannesi_1004 bende hiç doymuyordum oğlum 2 aylık o da hiç doymuyor doyuramıyorum çocuğu sürekli meme emeyim emzik kemireyim biberon yiyeyim bu dertte iki gözümün çiçeği 🌹 doğumdan sonrayı da düşünün yerken 🤣 @Asiyes
Kardeleen kizannesi_1004 ben 37 oldum hala devam ediyor. mutfak ve lavaboyu geceleri mutlaka ziyaret ediyorum 😅
CanimBebegim02 kizannesi_1004 jsjdjd ben ilk haftalar saat başı yemek yerdim artık sasiriyordum her saat ne hazırlayacağım diye şimdi öyle değil biraz düzeldi
Busrakrkya kizannesi_1004 bende 24+5 . Dün nerdeyse açlıktan ağlayacaktim . Sanki hiç doymuyorum . Kilo alırım diye de yemiyorum ama olmuyor
kizannesi_1004 Busrakrkya kilo alırım diye yememezlik yapmayın tabi ki daha cok sağlıklı şeyler yemeye dikkat etsek güzel olacak ama, yogurt, muz, çiğ kuruyemiş de bir süre açliğı bastiriyor aslında
Elisaceren kizannesi_1004 bana da geceleri geliyor o his ama daha 18 haftadayım resmen aglayasım geliyor açlıktan 😅
kizannesi_1004 Elisaceren sırf acaba kızımda mı açlık hissediyor diye vicdan azabı yapıp kalkıp o saatte üşenmeden yiyorum sizde yiyin🤣