39+6 haftalığım çarşamba günü nisanim geldi o günden beri kırmızı kahverengi renginde akintim gelmeye devam etti.
Dün akşam üzeri sarimtirak renkte akinti geldi suyum mu anlayamadım.
Akşam 21.00 den beri adet sancısı gibi ağrı cekiyorum.
Suan müthiş bi ağrı ile uyandım belim ve alt karnıma sanci giriyor 15 saniye sürüp geçiyor sizce dogum sancisi mi??