badembid Selaam kızlar 25 haftalık olduk bebişim oh geceleri rahat ediyorum tekme atmıyor dedim 2 saattir tekmelerinden uyuyamıyorum nazar değdirdim resmen😂😂😂
ebruzb badembid bende 24+3 ara ara geceleri tekmeliyor uyutmuyor 😂 gece tekmelerse gündüz sakin oluyor sanırım uyuyor 😴 ama ben bi telaş bi telaş korkuyorum valla 😳