Zelihaa123 hayìr canim rahat olabilirsin bebek amniyon sivisinin icinde kesede oldugu icin herhangi bir sekilde zarar gormesi soz konusu degildir.lakin sol tarafa yatmaya baslamalisin cunku yuz ustu yatmaya aliskin olan bir insan son aylarda baska tarafta yatmaya zorlaniyor.kendini yavas yavas alistirirsan ilerleyen ayda rahat edersin (yenidogan hemsiresi olarak soyluyorum )