Denizzglk Merhaba adetime 7 gün var fakat şuan kahverengi lekelenmem oluştu ilk defa böyle birşey oldu korunmuyoruz da acaba gebelik belirtisi mi eğer öyle ise ilk gebeliğim bu yüzden çok birşey bilmiyorum
Nazendehanim Denizzglk bende de adete bir hafta kala lekelenme olmuştu , yerleşme kanaması olabilir. Leke şeklinde mi akıntı şeklinde mi devam edeceğini gözlemleyin adet dönemi gibi sürekli bir akıntı olmaz
Rmysa0308 Denizzglk benim de 5 gün kala oldu adetim geçince test yaptım pozitif çıktı.buyuk ihtimal hamilesin😊
Denizzglk Avakado1 ya mide bulantılarım var kasıklarımda agrı da var ama bilemedim adet geçtikten sonra mı önce mi test yapsam
Denizzglk Nazendehanim Yani leke şeklinde ara ara oluyor zaten bir hafta var adetime olmadı bekleyip test yapaym bu arada karnımda iğne batmaları oluyor bu gebelik belirtisi miydi acaba
Nazendehanim Denizzglk gebelik belirtileriyle adet belirtileri çok benzerdir.Evet iğne batması kramplar gebelik belirtisi olabilir ama bunu kesin demek zor belki siz hiç böyle bir adet belirtisi yasamadiysaniz hüküm verebilirsinix. Ben adete 4 gün kala erken gebelik testinde öğrenmiştim
Sevlll Benimde 7gun var adete erken gebelik testi aldim ne zamn yapayim cuma günü yaparim dye düşünüyorum dayanabilirsem🙃🙃
Denizzglk Sevlll ben erken yaptığımda moralim bozuluyor o yüzden bekliyorum geçmesini aslında ama belirtilere göre var sanki 🥰 inşallah şeninde vardır ♥️
mom8327 Bir kaç gün sonra test yap belki geç yumurtlamış da olabilirsin yumurtlama da lekelenme yapıyor