Merveazra Cemre 45 dk falan surdu cnm benimki normalle gittim gece 3 de sezeryana aldılar 4 e yakın çıktım ameliyathaneden
Enesefe Cemre ben genel olacağım canım pazartesi günü epidural i yapamam çünkü bende paniklik falan var
Sblmrt Cemre bence epdürel en güzeli bende cuma günü olcam doktorumda öyle yapalım herseyi gör dedi o yüzden gelen istemiyorum😊anı yasamak istiyorum😀 sende bence gelen olma derim bebişini gör kokusunu hemen al☺️
Enesefe Cemre hayirlisi olsun canım ilk çocuğundan genel olmuştum çabuk uyandım çok da agrim olmamıştı ilk gün biraz acı hissettim sonra geçti gitti herkese göre değişir tabi
Cemre Enesefe evt cnm hayırlısı nasılsa öyle olsun inş rabbim hepimize saglıklı dogumlar nasip etsin amin
Esradmrkl Cemre Valla kesinlikle belden uyuşturma ilk o sancılı 3-4 saati hissetmiyorsun kum torbasını rahat rahat koydurabiliyosun bebişini ilk sen görüyosun bu sebeblerden kesinlikle epidural doğum 👍☺️
Esradmrkl Cemre Ben stres olmadığım için sıkıntı olmadı yani korkmuyorum yani ameliyathaneden iğneden falan sakinim konuşa konuşa doktorcuğumla doğuruyorum yani 😂😂
BraGn Kesinlikle epudural sezeryan derim. Belden iğne o kadar can yakmıyor. Bebeğin çıktığını ilk sen görüyorsun öyle çok bir ağrın da olmuyor
tgcaty Cemre ilkim genel oldu hemen agrıyı hssettim hemşireler demişti dinlemedim ıkıncı dgumum var dger ay doktorum da onaylarsa kesnlkle epidrl olacam
Burcu8 Bende spinal oldum tek iğne belden. Hiss vardı ama acı yoktu yani dokunulduğunu hissedebiliyorsun arkadaşların dediği gibi çıkarırken bebeği sarsılıyorsun. İlk 5-10 dk içinde bebeği alıyor yarım saat falanda seni dikmesi sürüyor toplamda 45 dk olmuştu benim. Ben geçmişte panik atak tedavisi gördüm dr um çok paniklersen kısa bir süre uyuturum dert etme demişti. Ama lokal anestezi de olsa bana bi sakinlik geldi paniklemedim Allah’a şükür.
Mrvahmt Cemre 1 bucuk ay oldu hayr hcbirsey histemiyorusn asla tabikide sadece hafif karnina basma tarzi seylee oluyor oda his degl dokunma dercesi gbi. Bende yenilerde oldum yani cok olmadi:)