Uyumsuzzz Merhaba kızlar 35+6 haftalık hamileyim doktor bebeğim baş geliş ve normal doğum gözüküyor dedi alttan muayene etmeden 4 haftan var dedi. Sizce doğuma karar verebilmesi normal mı bu kadar erken ve alttan bakmadan 🤨
Busra333 Uyumsuzzz bence normal cnm ben 38 im suan hep normal istediğim için normal olacak gibi konuşuyoruz hep önerilerde bulunuyor ama kendini şartlandırma dedi 38+1 de çatı muayenem olacak bakalım çok dar falan demez ise normal doğumu çok istiyorum.