Nebiyeee Kızlar 38 haftalık hamileyim yuzum gogsüm.boynum kollarim sırtım nerdeyse vucudumun hepsi sivilce doldu temmuz 1 de 18 e girdim etrafimdakiler gelisme yaşı oldugu icin cikabilir dediler acaba hamileliktenmi yoksa yaştanmi? Bide nasıl geçer onerisi olan varmi
1987gokce Nebiyeee daha ergenlik dönemindesin canım sivilce olmasi normal. Ama hamilelik hormonu da etkiliyor bazı gebeleri. Ancak doğumdan sonra anlayabilirsin nedenini.
Mehtap03 Nebiyeee zannetmiyorum gelismeden degildir gebeliktendir bnde 37 haftaligim 22 yasindayim ayni sekil bendede var gogsum yuzum falan dogumdan sonra gecer bence
1987gokce Nebiyeee benim 24 yaşıma kadar vardı sivilcelerim sonra geçti tedavi görmüştüm. Bi cildiyeye gitmek lazım canım. Geçmiş olsun