Kizlar ben 6+1 Hamileyim bugün ultrasonda 2 Kese göründü ayni büyüklükte ikiside, yani ikiz dedi doktor ama 2 hafta beklicez öyle görcez bakalim ikiside başarcakmı dedi, kalp atışı icin daha cok erken zaten dedi sizde nasıldı ikiside başardı mı hangi haftada kalp atışını gördünüzzz?