Neslii01 Ben bugün çatı muayenesi oldum canım çok acımadı acilmam falan yoktu acaba ne yapabilirim acilmam olabilmesi için 38.3 haftamdayim mümkün olduğu kadar normal doğum için zorlicam önerisi olan var mı 🤷🏼🥰
yesim00 Neslii01 merhaba birşey soracağım bana doktorum normal doğum dedi 38+5 ama hiç alttan bakmadı çatı muayenesi yapmadı ayın 18 19 u tahminen dedi öylece doğumu beklıyorum sizce yapmaması normal mi
Neslii01 Mihruss siz denediniz mi yürüyüş yapyorum zaten harici ne yapabilirim denenmiş şeyler istiyorum çünkü morelim bozuldu bian bebek dönmüyor diye zaten yüzünü de göstermedi 9 ay boyunca kıyısından köşesinden gördük 🥺😅🥰
Minicikkiz Nilll123aa Merdiven çıkmaysa inşallah bende normal dogururum. İşten dolayı merdiven ve eğilip kalkıyorum oda spor gibi olmuş oluyor 😅
Mihruss Neslii01 ben 37 +1 oldum ananasa değil de hurmaya başladım ananası gelecek haftalarda yemeye başlayacam inşallah
Neslii01 Mihruss yavaş adımlar atın günlük 5 bin 8 bin adım belirleyin kendinize ben yapmadim pişmanlık yaşıyorum ama geç değil herşey sağlık için 🙏🥰
Gul-42 Mervesaglam23 yarın buraya yaz olurmu bnm bır kere alttan baktılar asırı acımıştı ebe bakmıştı acaba doktor nasıl bakacak ınan bnde asırı korkuyorum cumartsı randevum var benımde
Neslii01 Mervesaglam23 çok acımıyor ya ilişkiye girdiğiniz ilk gün ki gbi dusunun saadece elini içinde döndürdüğü zaman acımıştı 🤷🏼
Mervesaglam23 Gul-42 battığını hissettim parmağını döndürdüğü an çatım çok darmıs 20 eylulde doğuma alacak beni insallah
Canan123 Neslii01 platese 20li haftalarda başladım squata 32de başladım hurma adaçayına 35de başladım
atomcatandtheboysmother Kızlar hayatımda ilk kez çatala oturdum geçen hafta düşünmeden hareket etmeye çalıştım. Kendimi germemek için. Ama doktoruma öyle güveniyorum ki hiç kasmadım kendimi üzerine düşünmedim. Zaten saniye sürüyor. Hiç acımadı inanın. Bence bizler fazlaca kasarsak acıyor diye düşünüyorum.