biroglanannesii Çok akıntım olduğu için artık kasıklarıma ağrı yapıyordu . Acile gittim ilginç bir şekilde idrarımda enfeksiyon çıkmadı . Ee neyin akıntısı bu ? ama idrar yolu için yinede ilaç yazdı . Kullanıp kullanmamakta kararsızım . Aynı durumu yaşayan var mı?
Mihribancglr biroglanannesii idrarda kan vardır o zaman bende ayni durumu yaşadim bol bol su iç onu atıyorsun temizler akıntı kalmaz canım 😊
Eda-5807 biroglanannesii bende bol bol su ıcıyorum bende enfeksiyon var ve aferdesın ama ıdrarım çok koyuydu enfeksiyon ıcın ılac kullandım ve bol bol günde 3 lıfteye yakın su ıcmeye devam edıyorum ıdrarımın renge normal halıne döndü su ıcmekten çok şükür
Mihruss biroglanannesii aynı durumu yaşıyorum üstelik bende kaşıntı da var ama idrar temiz çıktı 😶🌫️
Taze1anne biroglanannesii kendi doktorunuza danışmadan hiçbir ilacı kullanmayın. Bende sinir sıkışması için nörolojiye gitmiştim kansızlık demir eksikliği vs çıkmıştı bana gebeler kullanabilir dediği ilacı kendi doktoruma danışmadan içmedim, o da sakın kullanma gebeler kullanamaz bunu demişti. Sizde öyle yapın. 🙏🏻