catlover1 Ylz_ soğuk süt ve yoğurt/ayran iyi geliyordu bir ara bana ama artik hiç bisey işe yaramiyor yediklerine dikkat etmelisin hamur işi, yağlı şeyler, çikolata vs çok yakar mideyi.
04052016mh Ylz_ daha küçük seninki belki süt,gaviscon ile falan durdurabilirsin canım 35.haftadayım ne yesem herşey Boğazımda duruyor sanki göğsümde bir alev topu var gibi çok aşırı kötü ve hiçbirşey iyi gelmiyor//// allah yardımcın olsun
ogretmen_anneee Ylz_ 25 bitecek bu hafta gaviscon içmeme rağmen geçmiyor mide borum çok yanıyor benim de 😞
Catwoman Ylz_ ejderha gibiydim ya ne günlerdi😂 çiğ nohut çiğniyordum bide maden suyu. Mucize değil ama rahatlatıyordu bunlar
Nazlican1994 Ylz_ mide yanmasından su bile içemeyen ben doktorumun tavsiyesi üzerine nexıum 40 mg’ a başladım ve başladığım günden beri gram bir ağrı olmadı çok şükür 🙂