betlkrkmaz Kızlar merhaba sabah tetanoz aşısı oldum 2. Dozu misafirimiz vardı mangala gitmiştik duman kokusu rahatsız etti eve geldim duş aldım çıktığımda aklıma geldi aşı olduğum ebe 1 gün su değdirme demişti ama unuttum bir şey olur mu ?
Merve-1109 betlkrkmaz yani bence olmaz sen yine ebene danış derim ben de tetanoz sonrası duş almıştım çünkü gebelik kaşıntısı vardı bende dayanamadım girdim vallahi bisi olmaz dedi ebemde
canand24 betlkrkmaz Yanlış yönlendirmeyim tabi ama ilk aşıdan sonra ben sormuştum su değdirmemde bi sakınca var mı duş banyo vs gibi dedim. Canlı aşılarda geçerli o bunda öyle bi durum yok rahat olun demişlerdi.
Rumeysare Aşıdan sonra su değdirince ateş yapabiliyor iltihap olabiliyor herhangi bi sorun olmaz umarım siz yinede ebenize danışın
betlkrkmaz Rumeysare aaa öyle mi bilmiyordum gerçekten inşallah olmaz ya misafirim de var kalmalı çok sıkıntı çekerim 😔
betlkrkmaz DILOS06 ben sağlık ocağına kayıt yaptırmamıştım doktorum da söylemedi bir şey 30 haftalıkken oldum ilk dozu
Berrycherry Bana duşa girme gibi bişey söylemedi hemşire iki dozda da. Ben 24 saat içinde duşa girdim, hiç bi sorun olmadı☺️
DILOS06 betlkrkmaz ben de 25+5 im yarın yaptırmayı düsünüyorum ben de kayıt actrmadm yeni bilgim oldu bana da yaparlar o zaman degil mi kimisi 19 20 haftada olması gerekiyordu falan diyor da