Sznmr Merhabalar anneler 31+1 olduk raporumu ne zaman almam gerek ? Bu haftayı fıldurduktan sonra değil mi?
Pelit7 Sznmr 32. Haftaya girdiğinizde alıyorsunuz biz 00.00 itibariyle 32. Olduk ama 31+6 da yani gündüz doktora gittik raporumuzu yazdı