nazliaynaci Bebek yatağı beşiği model olarak alan ya da almayan, memnun kalan ya da kalmayan bir acemi anne adayı olarak soruyorum nasıl olmalıdır?
Selen23 nazliaynaci bende bu hafta sonu qlicam inşallah 🙏 model olarak sepet besikleri çok beğeniyorum ama çok kullanışlı değiller park beşik ve karyola beşik arasında kaldım
Aysobaciniz nazliaynaci ben meltem smart beşik aldım anne yanına, henüz kullanmadım ama kullanışlı duruyor 🥰
Alka Kızlar hepsi buradada haşap beşik yazın zıbınlıklı felan ahşap beşik çıkıyor çok hoç 70*120 olanı 900 Dü sanki.