kubraa_16 23+1 oldum ve şimdiden inanılmaz karnım çatlamaya başladı. Bunu önlemek için neler kullandınız ve etkisi gören oldumu?
Mina69 kubraa_16 badem yagı ve mustelanın çatlak kremini kullandım 2 bebegimdede şuan 3. Ye hamileyim henüz çatlagım yok
Yektasmom Mustela kullanıyorum ben 27 haftalık oldum her sabah ve akşam da düzenli kullanmıyorum, aklıma geldikçe işte… Henüz çatlağım olmadı, bir de internetten bio-oil sipariş ettim bakalım gelince ikisini kullanacağım ara ara.