Yalcnnaysgll naz_serkan ilk erkek dedi sonra kıza benziyor gibi dedi doktorum 1 hafta sonra belli olur diye düşünüyorum heralde 🤣
Dygrd naz_serkan 15+3 te direk kız dedi etraftafimdakilerde kız bebek geç gösterir daha değişir dedi bilmiyorum bende hazırlıkta yapamadım etraf yüzünden 20.haftaya gircem henüz daha gidemedim 😏😏
naz_serkan Yalcnnaysgll 1hafta sonra kesin bişe söylerler ozaman :) kız erkek farketmiyor aslında yaa sağlıklı olsunlar da ☺️
naz_serkan llFatma ikiside güzel a Yiğit Alp daha güzel geliyo sanki kulağa bende yiğit olsun istemiştim ama eşim Alparslan diye tutturdu 😃
naz_serkan Dygrd ayrıntılı ultrasona girdinmi acaba girmediysen orda kesin olarak belli oluyormuş öyle duydum.
Dygrd naz_serkan onun icin bekliyorum zaten net belli olur diyorlar bide hurafemi gerçekmi bilmem ama gobek göğüs altında yukarıdaysa erkek göğüs aşağısı bossa gobek aşağıdaysa kız diyorlar 😏😏
llFatma naz_serkan ben yiğit Alp diyorum eşim oğuz Alp diyor neymiş Alp yiğit demek yiğit yiğit oluyor diyor. Yazı tura atak dedim hep kazandığım için o işe de girismiyor 😁
naz_serkan Dygrd bilmiyorum valla ama zaten bebek büyüdükçe yukarı doğru çıkıyor yani ne kadar doğru bilemedim
Dygrd naz_serkan anladim canim saglikla gelsinlerde kiz erkek farketmez tabiki ama çevrenin erkek cocuk merakı insanı sınır ediyor yaa kız diyorum daha erken diyip duruyorlar 😔