Kızlar suan 16+5 oldum uygulamada artık bebek hareketlerini hissedebilirsiniz yazıyor benim dün ve bugün tam karnımın orda pıt pıt kalp atar gibi bişey attı. Normalde bazen bağırsak hareketleri oluyor ya da kendi kalbim çarpıyor her yerimde hissediyorum o başka o zaman yok bu bağırsak hareketi diyordum. Ama bu seferki cok farklıydı sizce hissettim mi☺️ İlk gebeliğim ve henüz hiç kilo almadım desem yeridir sadece 2 kilo falan bazen zayıf anneler daha erken hissedebiliyormuş galiba