Belinay035tp eskidendi o 2,3 yıl geçmeli diyenler şimdilerde yapan çok iyi
dktorlsr var . Benim de ilki sezaryen 2 sene olacak arasında doktorum hiç Olumsuz konuşmadı riskleri de var tabi ama tamamen bebeğe bağlı kanala inip normal doğumun kendiliğinden başlaması lazım . Benim ilki makat gelişti zorunlu oldu bu da makat geliş olursa zaten mecbur sezaryen olacak ama düzelirse kanala iner de sancım açılmam olursa normal olması için elimden geleni yaparım dedi