Seval1ecrin Meryem2746 canım benimde aynı bir kaşık karbonatı bir bardak suyla iç anında kesiyor banada komşum söyledi duva ettim vallahi mide yanmam kalmadı. Çok rahat uyuyorum 😊😊
Mnkfslyem Ben rennie duo olmadan asla geçiremiyorum soda falan işe yaramıyor artık 4. Aydan beri yaşıyorum yanma aşırı. Şurup içiyorum o bile bikaç saat idare ediyor çaresini hiç bulamadım
Mnkfslyem Meryem2746 su bile içsem yanıyor bazı günler şurup olmadan yanımda dışarı çıkamıyorum bile öyle diyim. Siz kaçıncı haftadasınız
Mnkfslyem Meryem2746 benim baya erken başlamıştı da merak ettim oyuzden sordum Allah yardımcımız olsun napalım yavrularımız sağlıkla hayırlısıyla zamanında kavuşalım sabrederiz 🥰🤲
Sahsenem2021 imrenistan sabah kahvaltıdan bir saat önce içilen bir ilaç. Mide yanmam vardı doktorum önerdi
PehlivaNilu Bir çay kaşığı karbonatı ağzına atıp suyla iç ilaç gibi. Mükemmel rahatlatıcı. Cola içmişsin gibi afedersin geğirtip rahatlatıyo😂
Hazellamia Bende mide yanmasından çok çektim gaviskon şurup önerdi doktorum ondan içtim ve kurtuldum tavsiye ederim