Damlaaaa123 11 haftaligim ama Çok şükür midem bulanmadı sancim olmadı yeni yeni bel ağrım var ... benim gibi rahat hamilelik geçiren var mi kızlar? 😅
Yildizim Damlaaaa123 ben de 13+3 hamileyim. Hiçbir hamilelik belirtisi yaşamadım sadece ilk başlarda göğüs hassasiyetim vardı o da kalmadı hiç😊
Damlaaaa123 Yildizim evet yani benim de var göğüs hassasiyeti ama dediğim gibi hiç sorunum yok şükür 🤗 böyle geçer inşalalh
Mihraa Oh ne güzel valla bende 11+5 haftalık oldum ama öluyorum resmen çok halsizlik baş ağrısı mide bulantısı 🤢 of saymak istemiyorum çok kötüyüm ya mide ağrısı falan çok özeniyorum şu hiç hamile olduğunu anlamyanlara 5 kilo verdim halada veriyorum
Busraaa0 Bende aynı şekilde çok şükür hiç hamile gibi değilsin diyolar hala söylemeye devam ediyolar 26.haftadayım