Hlyarsln Guzel anneler merhabalar ben hastane çıkışı yaptırmak ıstıyrm ama 10 lu mu 5 li mi bilemedm bırde sayfa önerırınz varsa yardımcı olur msnz?
Dilekcnkn Hlyarsln Madre bebekten yaptırdım ben tulum şapka olarak hiç 10′lu , 5′li almadım hep 3′lü şekilde aldım .
Hamisse Ben 3 lü aldm sadece resim çekilmek icin ondan fazla parçalı almadım intgram uniqon sitesinden aldm web sayfasıda var nevresim takımıda yaptırdm çok memnun kaldim tavsiye ederim