Ben de 32. Haftadayim bizim kizce de neredeyse hic hareket etmiyor, cogunlukla hickiriklarini hissediyorum kasiklarimda. Yerini de degistirmiyor, pozisyon hep ayni yuzunu bile goremedik hala🤷♀️🤭 soyle gobusumde bir hareket goreyim diyorum ama i ihh olmayacak gibi. Sadece kasiliyor, toplaniyor. Doktora soyledigimde 10 tane hareket sayman gerek diyor ama bizimki basindan beri boyle pek hareketli degil. O yuzden ben de endise etmiyorum artik her bebegin mizaci farkli ve hep boyle oldugu icin anormal bir durum yok ortada bence 🤷♀️ Tek dilegim ters dönmesi artik umarim yakin zamanda keyfini bozup doner de kanala girer😊