FatihBatur Sumeyyeturunc ben geçen hafta kan vermiştim kanımda enfeksiyon çıkınca doktor idrar tahlili istedi idrarda bol enfeksiyon Çıktı antibiyotik yazdı 5 gun kullandım suan ne durumda bilmiyorum 🤷🏼♀️ 2 hafta sonra kontrole gideceğim
Leylaalin Sumeyyeturunc Bende geçirmiştim dikkat et çok olursa erken doğum oluyor benim kı öyle oldu 36 +5 kızım doğdu benden ona geçmişti yavrum 5 günlüktü antibiyotik iğne oldu
Hamisse FatihBatur bendedd cok oluyor idrar enfeksiyonu antibyotik kullanyorm 5 gün 1 hafta gidiyor sonra yine oluyor sürekli ne olur ne olmaz diye tahlil yaptryorm
Humeyrasmsk Ben yaşadım ve hala geciremedim geçmiyor sürekli sürekli yeminle bıktım artık demin ağlaya ağlaya yikanmaya gittim kötü kokulu akıntı ve kasık ağrısı bitirdi beni