Ceyycy12 ben bugün çatı muayenesi oldum canin fazla acımıyor sadece kendini kasma nefes al ver 😅 doktoruma acicak mi diye sorduğum da bebeğinknin yanında benim ki hiç kalır cevabı güzeldi ama canım acımadı çok saniyelik sadece inşallah dogumumda böyle fazla acımaz 😅😅😅🙈öyle umuyorum 🙏🙈