Kızlar akşam 8den beri sancım var azalıyor artıyor ama hiç geçmedi bu saate kadar ama doğum sancısı mı başka bi şey mi anlayamıyorum belime vuruyor ağrısı ve kasıklarımda yanma gibi bi his arada batma hissi sanki fırlayıp çıkacak gibi 😩 bacaklarıma da yayılıyor ağrı arttığında 😩 geliyor mu yoksa bu arada 40. Haftadayım ne yapsam sabaha kadar dayanıp yarın gitsem mi sancı geçse bile eşimde yanımda değil o gelmeden doğurmak istemiyorum 😩