o1anneadayi 16 haftalık hamileyim az önce göbek deliğimin iki parmak kadar altında bi yumru sertlik vardı biraz dokununca geçti bu durumu yaşayan yada sebebini bilen var mı
mutlugebeee o1anneadayi karında sertleşme kasılmadır. 16 haftalık bebek henüz o şekilde toplanmaz, rahminiz kasılmış. Doktorunuza mutlaka söyleyin ve sıklığına dikkat etmeye çalışın
21glcn o1anneadayi az önce bu şikayet yüzünden hastaneye gittim geldim, ikinci gebeliğim doktor kasılmaların var mutlaka dinlen yorma kendini dedi magnezyum başlattı, kasılmanız olabilir dinlenin bol bol 😘
o1anneadayi adrmz54 bugun dediğiniz gibi biraz fazla yoruldum yürüdüm ondan olabilir mi ki peki bu korkulacak bir durum mu
Rosanna O bebeğiniz.Bazen öyle yumru olur.Giderek o hareketlenmeler artacak.Sizin çok erken başlamış baya benim 20 hafta da başlamıştı.Bende de ilk yumru olmuştu
o1anneadayi Rosanna bu haftada olur mu ki acaba doktor kontrolüm de daha haftaya cumartesi soramıyorum da korktum açıkçası
o1anneadayi Rosanna aslında hareketini de hissediyorum sanırım dün elimi karnıma koyduğumda elimin altında kımıldadığıni kayar gibi olduğunu hissettim
Rosanna o1anneadayi normalde ilk gebeliklerde 20 haftadan sonra başlar, ikinci gebelikler de erken başlar.Bazı insanlar da erken olabildiğini duymuştum burada.İll kontrol de sorarsınız ama panik yapmayın korkulacak bişey değil
Rosanna o1anneadayi o yumru dışındaki hareketlerini hissetdiğinize göre demek ki sizin erken başlamış.Kötü düşünmeyin isterseniz doktorunuzla iletişime geçin içiniz rahatlasın
mutlugebeee mutlugebeee çok sık değilse normaldir diye düşünüyorum korkmayın🙏🏼 Ben sağlık çalışanıyım ameliyathanede çalışıyorum işim çok yoğun ve stresli bu yüzden çok erken 16. haftada sürekli kasılmam olmaya başladı sıklaşınca doktoruma gittim hemen magnezyum verdi. Eğer sıklaşırsa magnezyum başlatabilir.
o1anneadayi adrmz54 masallah sizin az kalmış ne güzel darısı bana çok korkuyorum zor geçiyor hamileligim
o1anneadayi mutlugebeee az önce ilk defa böyle bisey hissettim açıkçası takip edicem sürekli insallah korkulacak bisey değildir devamı gelmez
o1anneadayi Rosanna doktorum yok henüz malesef ya kanamalı bir hamilelik geçirdiğim için memleketteydik mersinde orda doktora gittim şimdi geri döndük sakaryaya henüz burda gidemedim haftaya bir doktordan randevu aldım gidecem bakalim
mutlugebeee o1anneadayi ilk kez olduysa korkmanıza gerek yok her gün sık sık yaşarsanız bir doktorunuza danışırsınız, stres yapmayın o da kasılmayı tetikliyor☺️
o1anneadayi mutlugebeee zor bir hamilelik geçiriyorum böyle bisey hissedince de korktum açıkçası henüz bir doktorum da yok haftaya gidecem jnsallah tekrarlamaz kotu biseyse
Rosanna o1anneadayi Anladım hayırlısı olsun, arayı çok uzatmayın tavsiyem.İlk başlarda özellikle doktor kontrolleri çok önemli
Songunler Bende ilk gebeligimde 16.haftada hissetmiştim ama oyle yumru seklinde olacagini sanmam o gaz bile olabilir hissettiğiniz. O haftalarda boyle pit pit misir patliyomus gibi hissediliyor
o1anneadayi Songunler onu bende hissediyorum arada kayıyor gibi de oluyor ama bu sertlik gaz gibi degildi kayısı büyüklüğünde biseydi dokununca 1 2 dakika sonra geçti