Kızlar 3.gebeliğim 20.haftadayım suan ilk gebelikte 25 haftada hissettim çok hareketliydi gece uyutmazdi 2.Gebeliktede 18 haftadan doğuma kadar gece gündüz cok hareketli gebeligim oldu bu 3.cu gebeligim ama gündüz hiç hissetmiyorum yada diğer çocuklarla uğraşmaktanmi hissetmiyorum ama akşam yatincada aynı bir defa hissediyorum okadar kafam karma karışık sanki ilk gebelikmis gibi haraket hissetmiyorum 24 saatte 2 defa tekme okadarcik gündüz bir akşam yatağa girince bir diğer 2 gebelikte gece yatağa girince tekmeden yatamazdım acaba bir sorunmu var sizce doktoramı gitmeliyim 😔