Hanımlar ben 33 haftalık hamileyim kısmetse kızım olucak. Ona isme özel yapılan hastane çıkışından aldım. Yavaş yavaş kıyafetlerini yıkamaya başlayayım diyorum da baskılı olan kıyafetleri kaç derecede yıkadınız. Yazısı çıksın istemiyorum hatıra kalsın istiyorum. Önerileriniz için şimdiden teşekkürler