Evet bende doğuramayacam galiba diyip 39+3 de doğurdum 🤗Bu benim dördüncü doğumum🙈İlk doğumdan sonra geçirdiğim yumurtalık kisti ameliyatından sonra rahimde sıkıntılarım vardı.İkinci doğumdan sonra da kan değerleri ultrason sonuçları bir daha hamile kalmak için imkansız diyordu.Erken menopoz tedavisi görürken üçüncüye hamile kaldım.Yine aynı sıkıntıları yaşarken bu sefer tedaviyi reddettim ama yine hamile kaldım 😂Beklenmeyen Bi bebekti ama İyiki de geldi🥰 Diğer 3 çocuğumu da 37+3 de doğurunca 39+3 bana çok uzun geldi ve umutsuzluğa kapılmama neden oldu 😅
İlk 3 ayım kusma bulantı ile geçti.Neler denedim serumlar ilaçlar ne yaptıysam geçiremedim.Sonra ikili tarama üçlü tarama ayrıntılı ultrason falan derken sorunsuz 33 haftaya kadar geldim.33+3 de Kontrol için girdiğim nst de sancı çıktı 2cm açıklık da olunca bulunduğum il erken dogum diye Ankara ya sevk etti.Orada Bi hafta yattım dogumu durdurdular.Sonrası daha kötü geçti benim için.İlk diyafragma hernisi denildi sonra mide de fıtık olduğu karaciğerin ise çok büyük olduğu söylendi 37 hafta da.Bir de 3hafta geri karın çevresi dendi😔Yine Ankaraya sevk ettiler bu sefer gitmedim Rabbime bıraktım ne olacaksa olsun dedim okadar yormuşlardı ki beni son günlerim burnumdan geldi diyebilirim.
Geçen hafta sonu okul için çocuklarla alışveriş yaptık.Ufaktan da ev temizliğine başlamıştım o hafta sonu onu da bitirdim.Çocukları okul için hazırladım yatırdım arkama yaslandım ki dinlenmek için birden şiddetli kasılma ile birlikte suyum geldi.Evde Bi başladı dogum masasına çıkana kadar geldi suyum🤭Hemen duşa girdim.Meryem ana eli otunu okunmuş suya koyup 3 yudum da içip eşyaları aldıgımız gibi hastaneye gittik.Nst de sancı tavan ama hissetmiyorum hiç açılma da 10cm olunca hemen doğuma aldılar.Sancım olmadığı için ıkınamadım doktor ıkın dedikçe ıkındım ama sancı ile ıkınmak daha etkili oluyormuş onu anladım.Bu yüzden karnıma bastı ebe o biraz canımı yaktı ama gerisi rahat ve kolay geçti çok şükür.Dikişim de olmadı Oğlum da gayet saglıklıydı.3700gr 52cm dogdu😁
Çok ama çok uzun oldu kusura bakmayın.Uzun uzun yazmamın sebebi burada hemen hemen her anne benim yaşadığım sorunlardan mutlaka biriyle karşılaşıyor.Belki onlara umut ve moral olur💞