Kızlar 3 gün önce bi post açmıştım 18 aylık kızımı 3 gündür sütten kestim annemde bu akşam ısrarla bezide şimdi biraktir ikisi bi arada çıksın bende 2 yaş oncesi bezden çıkarmanın doğru olmadığını duymuştum sizce bezden çıkarmak için erkenmi ve daha sütten yeni kesmisken bunuda beraberinde yapmalimiyim ve sizler kaçıncı ayda bezden kestiniz önerinizi bekliyorum