Sudeeee Kızlar 35. Haftaya girdim. Bebiş doğdu butonu gelmedi ? Ne zaman geliyor. Burada 34 te gelen anneler gördüm 😄 merak ediyorum
Yokys Sudeeee bana da 34te gelmisti bebegim doğdu bastim ama calismasi hala karnimda gun sayiyir görünüyor 😂😂
lavininannesii Sudeeee bende bunu çok sorguladım çok isyan ettim bana neden gelmiyo diyeeee😂38de geldi bana