Selime23 Kızlar 18 haftalık gebeyim 10 dk da bir tuvaletteyim çok kötü oluyorum yaparken az yanma hissi oluyor kendimi çok sıkınca da pembemsi kan geliyor ne oluyor bu tecrübeli olanlar ne yapmalıyım 😨😭😰
Merve-1109 Selime23 idrar yolu enfeksiyonu gibi gözüküyor kuzum doktora danış tahlil sonrası ilaç fitil bişeyler veriyor geçiyor
Ela532 Canım idrar yolu enfeksiyonu olmuşsun büyük ihtimalle doktora gitmelisin. Fitil bir iki tanede ilaç vermişti bana şimdi daha iyiyim sanada verecektir doktorun
Alya2733 Selime23 1 mg toz veriyor 1 tane suya koyup içiyorsun bana ftil de vermedi canım hemde geçti
Mom726272 Selime23 kan mı geliyo bidee bekleme kuzum doktora git direk idrar yolu enfeksiyonu olabilir böbrek taşı varsa ondan da kanama gelmiş olabilir 2 aydır geçmiyo benimde
Mom726272 Selime23 sağolasın 😇 sen ihmal etme sakın git mutlaka benim idrar tahlilinde kan tespit edildi o yüzden böbrek taşı olabilir dedi enfeksiyonun sebebi
Alya2733 Mom726272 olur tabiki biz Bi kussak bile onlarda hastalanıyor ben istifra ettim nasıl karnımda kalp atışı gibi attı huzursuz oldu sıkıştı oda