Bebisinibekleyen Merhabalar ☺️ Birçok doktor degisikliginden sonra koc’la devam edecegiz ilk muayeneyi olduk 29+4 teyim. Daha önce orda dogum yapmis yapmayı planlayanlarin tavsiyelerine ihtiyacim var.
Bebisinibekleyen _anneadayi haklısınız, biz de sigortali oldugumuz için faydalanabiliyoruz aksi durumda gerçekten pahalı
Babykus Merhabalar, ben koça gidiyorum. Daha hamile kalmadan önce kontrollere giderek başlamıştım, doktorlarımdan da hastaneden de memnunum. Çok yakın bir arkadaşım da orada doğum yapmıştı o da çok memnundu.
Bebisinibekleyen Babykus çok teşekkür ederim yanitiniz için. Acaba dogum kosullari hakkında bilginiz var mı? Malum pandemi
Babykus Bebisinibekleyen henüz hiçbir fikrim yok açıkçası onu benim de görüşmem gerekiyor. Sadece kontrollere gelirken yanımda sadece 1 kişi gidebiliyor pandemiden dolayı, doğumda da muhtemelen benzer kısıtlamalar olur diye düşünüyorum.