limon_cicegi Merhaba kızlar 6 haftalık hamileyim. Devamlı kendimi yorgun mutsuz ve çirkin buluyorum hamilelik psikolojisi sanırım. Benim gibi olan varmı neler yapmalıyız 😀
Deletedmom_5 limon_cicegi Koy verip Yat dinlen boşver doğumdan sonra hamileyken yattıgın günleri özlüyorsun😁
Alone limon_cicegi kız dur daha şimdiden başladıysan işin kötü 🙈 ben 32 haftalık oldum yürürken yatarken kendimi yuvarlanan panda gibi hissediyorum 😂 çok kilo da almadım aslında ama hareket kısıtlanınca bi tuhaf oldum