Anne58 Arkadaşlar bu ilacı kullandığımdan beri affedersiniz simsiyah büyüğüm bu durumu yaşayan var mı acaba
Tuqbars Aynen canım benim de öle bi sorun değil ama için rahat olsun endişelenicek bişey yok bende hayla kullanmaya devam ediyorum 💁🏼
Pelinzade Esmasoyak51 aynen benimde mide bulantısı yaptı doktor içme dedi başka bir omrga 3 verdi o iyi içiyorum
Anne58 Esmasoyak51 acaba o yüzden mi bulanıyor benimde midem 16 haftalık oldum çünkü geçmesini beklerken devam ediyor hala
Anne58 Esmasoyak51 anladım canım benim hamileliğimin başından beri olduğu için kestiremiyorum ondan mı diye normalde geçmesi lazım bu haftalarda ama hala devam ediyo
Papatyali Benim de ilk hafta oldu ama geçti bana kilo aldırdı decavit o yüzden 2gunde bir atıyorum 🙆🏼♀️
Sblmrt Anne58 ayn cnm bende senin gibi yasıyorum korkma ilac yapyor korkacak bişiy yok iki kutu bitirdim üçüncüyü verdi saglık ocagı dogumdan sonra yine vercem demişti