Ben en az dört kez alışveriş yaptım, çok memnun kaldım, o üçlü badilerden de aldım kumaşı dokusu efsane. Özellikle yakın zamana kadar 30 TL üzeri ücretsiz kargosu vardı beni en çok cezbeden, şimdi 75 TL üzeri ücretsiz olmuş. Müşteri temsilcileri de ilgili alakalı. Umarım sizlerde memnun kalirsiniz